SÖTISAR!

Idag vaknade jag av att min axel var ur led, asnajs! How ever så tog det väl typ en halvtimme att få tillbaks den i rätt läge och det gör fortfarande ganska ont. Så nu är jag hemma istället för i skolan, men jag ska ta 10 bussen dit tror jag, om det känns bättre i axeln såklart! Men det ska det väl göra :D Juste, jag opererade foten häromdan också, så nu kan jag gå igen! Bra va? :) Nä, nu ska jag stänga av den halvskumma musiken som kommer några låtar efter låten  man har sökt på på spotify och gå och fixa mig! Ni vet, man söker på en låt, så lyssnar man och efter ett tag så inser man att man lyssnar på något jazzband från 30-talet. Ta nu som ett exempel, en glad fiollåt mitt ibland min asdryga J-pop! Jag lyssnar inte ens på J-pop i vanliga fall! :0 Det skulle vara An Cafe isf ^^
Hejdå era sötisar!
LOL. jag har alltid viljat säga så.
Ska vi bjuda på lite greklandbilder som är gamla och nostalgiska också? Ja det tycket jag!






JÄVLAR vad söta vi var när vi var små!

I've been here so long, I think that it's time to move
The winter's so cold, summer's over too soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0