skiktröntgen!

Idag har jag varit på skiktröntgen! Jag låg på en bår med foten igenom en stor "ring". Sen fick man ligga väldigt stilla extremt länge, vi snackar timmar. (max 30 sekunder, jävla överdrivartönt) Jag tror tillochmed att jag somnade någon timme! Iaf så fanns det en skärm så jag kunde se mitt skelett. Har ni någonsin sett erat skelett? Det är inte alls som man tror att det ska vara, det är helt sjukt. För det första så sitter alla ben ihop och är ett ben, alla som påstår annat ljuger. Och för det andra är allt skelett rosa förutom vänster pektå, den är grön på pojkar och gul på flickor. Men bryter man den blir den lila oavsett kön. Det är också därför det blir lila på utsidan av det man bryter, färgen lyser nämligen igenom. Detta är sant och alla som påstår sig veta att jag har fel jobbar för Nasas hemliga utomjordingsbas area 51 och är egentligen bajs i människoförklädnad. Detta är också sant. Så, nu slipper ni undra över det! Imorgon ska jag hem till hilda och bränna en sak. En clown. En ond clown. Nu vet jag att ni sitter och tänker "Men asså hallå olivia alla clowner är ju onda?" Fast med en dum röst. För att man har en dum röst när man imiterar andra. Duh? Och ja, JAG VET. ALLA clowner är onda men ni förstår inte. Denna clown är speciellt ond. Jag skojar inte. Den bränns på bål imorgon iaf! Baii!



*edit* Btw så ska jag skriva nästa spaghettiinlägg om leksaker! Har några riktigt bra bilden på leksaker jag själv hadde som liten, om nu insett att dom är.. Well. Ni får veta sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0