Röntgen!

Hej! Idag var jag på röntgen för min fot, det känndes oseriöst och helt värdelöst. Först tvingade dom mig att ligga på massa konstiga sätt medans dom tog kort med en läskig kamera. Nej, izabelle. Sen så pratade dom om semester och glömde nästan bort att kolla på korten. Sen sa dom att jag kunde gå därifrån! Jag vet inte ens hur bilderna ser ut! Jag får veta om en vecka typ, så ingen skola tills dess. JUST KIDDING :D Jag har en plan. Istället för att säga att jag går till skolan och typ stannar hemma, så ska jag säga att jag är hemma och gå till skolan! :'D Typ.. Oskolk.. Eller nåt, jag får komma på ett bättre ord för det sen! OCH VET NI HUR RÄDD JAG ÄR ELLER?! Pappa skrämde upp mig som fan! Vi satt typ och pratade om röntgen och så.
Pappa: Men vad konstigt att dom inte kollade på bilderna direkt..
Jag: Jag vet! Nu kanske det nästan hinner bli bra innan dom hinner fixa det!
Pappa: Ja, och om det växer ihop snett så måste dom ju bryta sönder det igen..

HÖRDE NI?!? BRYTA! I MIN FOT! INTE OKEJ. Så min plan nu är att jag ska gå på den mycket jag kan och typ slå den i saker.. Så den inte läker! Japp. Det blir en bra plan. Nu ska jag gå och misshandla min fot! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0