Ohayou Gozaimasu!

Blev väckt av brorsan tidigt imorse, inte okej. Nu har jag iaf mer tid till att fullborda mitt Harry Potter trapetsnummer! Jag tänkte fullborda det, ladda ner musiken som behövs och sen hyra idrottshallen i slätta. Min epic plan är att jag ska filma nummret och lägga ut det på min blogg. BUT. There is allways a but. But I don't know what to do in the number. Jag har räknat ut att jag kan ca. 40 figurer, tre balanser, tre fall och inga tempon. Som ni förstår så går det inte då. Låt mig förklara. För att kunna göra ett bra sammanhängande nummer behöver man ALLA delarna som ska vara i ett nummer. Det är som språk, om figurer är substantiv så är tempon typ småord som ''och, sen, så, vi, dom, hej, kan, osv. Man kan inte skriva en bok utan alla ord, då blir det typ såhär; ''Harry potter pojke stackars kusin elak föräldrar döda trollkar faster farbror brev flytta hagrid unless u rather stay ofc skola tåg ron framme'' Och så vidare, man behöver småorden! aka, balanser, fall och tempon. Jag tror att det ska gå iaf men förvänta er inget proffsigt! Hur som helst så måste jag renovera min trapets först. DET KAN JAG GÖRA IDAG! JA! Okej, så idag ska jag ner på stan och köpa grepptape och typ mjuk, isoleringstape. Got to go! Stan it is! :D





Inte bara var jag fett med liten och kunde fett med ingenting, jag hade också fett med vackra ansiktsuttryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0