HAJMAT OHAHA!

Helluu, idag har typ varit fett tråkig. Pappa fyller år så jag ska väll gå ner snart och försöka göra det bästa av dagen. Ingen aning om vad jag ska göra dock, vuxna är rätt så tråkiga och vill mest ta det lungt. BORING. Jag tyckte att vi skulle ha dragit ut och hoppat fallskärm men jag föreslog det inte ens för jag vet att det inte skulle varit någon mer än mig som ville det. Nu ska jag nog gå ner och hjälpa till med tårta och stuff, det bakar liksom inte sig själv.. JUSTE! Vart fett glad imorse också! Jag har äntligebn fått en tid hos en ortoped så nu ska jag äntligen få röntga och sjukgymnastika/opperera min fot! Finaly! Erm.. Kanske inte har nämnt det i bloggen förresten. Whatever, ni får fatta ändå :)
BAI! :D

Har ärligt talat ingen aning om vad jag försöker göra på bilden. Skulle typ prova på kinesisk påle, låter skitlärkigt och den är 6 meter hög, fucking awesome. Fett gammal bild iaf ^^

Trololololo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0