"Folk köper saker de inte behöver för pengar de inte har för att imponera på människor de inte tycker om"

Okej. Setting things straight. Jag skrev ett inlägg på mammas dator tidigare idag. Nu när jag tänkte ompublicera det så att det inte täcker inlägget under så går inte det. Om ni inte har några problem att läsa den eller om den inte är över andra inläg så kan ni sluta läsa nu. För jag kommer bara att lägga upp samma värdelösa flumminlägg IGEN med bra text. Okidoki? Good.

Hejsan! Imorgon ska jag in på någon sorts röntgen! Vet inte vad det är, det lät som att dom sa ''fittröntgen'' men det tror jag inte att dom sa. Typ skicktröntgen eller nåt, pappa sa att det är som att cutta upp fanhelvetet med en osthyvel fast i en kamera. SKULLE NI VILJA ATT NÅGON GJORDE SÅ PÅ DIN FOT? Precis. Därför hoppas jag att jag överlever och att dom gör något åt att min fot har benbitar i sig. Sa jag inte det? Jo, jag har benbitar i min fot. Från mitt skelett. Trevligt va? :) Tycker jag med!
Idag var jag i skolan under tre lektioner, det är nytt rekod på längsta tid i skolan på typ två veckor! Im improving! Jag vill röra på mig! Jag vill springa och hoppa och göra volter och trapetsa och allment vara jag! Asså jag har ingen aning om vad som precis hände för jag är inkompetent när det kommer till datorer. Men all text blev precis ENORM! Och fettexten går inte att klicka ur. Fantastiskt! Jag tror att det är datorn som inte vill ha mig här. Jag ska gå och sitta still nu. Imorgon ska jag berätta hur det gick på röntgen!

Förhoppningsvis funkar det nu. Ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0