Flott nytt hår, grått nytt hår, gott nytt tår, WHATEVER.

Yo! Nytt år, nya möjligheter! Fast näe. Jag är mer sur för att man måste börja om från början med hela jävla året. Förmodligen för att jag inte sovit på typ 33 timmar. Man mår bra då. Men mitt nya år känns som att det börjar ganska bra ändå. Jag firade nyår med några av mina favoritmänniskor på jorden. Aka Izabelle, Jenny och Anna. Julia träffade jag nyss istället och Hilda får jag träffa när hon kommer tillbaks från Thailand. Det känns fett skummt att vi kommer att splittras i år. Vi är liksom världens epicaste team och så ska vi bara flytta ifrån varandra, göra olika saker, bo i olika städer och inte träffas varje dag. Jag vet att man måste släppa taget och våga falla och allt vad alla små budskap säger men det känns så nära, vi börjar gymnasiet I ÅR. Ser däremot fram mot att börja gymnasiet sjukt jävla mycket. Det är praktiskt taget garanterat att jag kommer att gå cirkus i gävle för det är såpass få som söker. Pepp? Som fan. Bara för att ni bryr er så håller jag på att sätta ihop ett trapets nummer till Harry potter musik just nu, det blir ett nummer med ganska lågt tempo men det kan vara ganska skönt att göra lite lugnare och ''finare'' nummer ibland. Musiken är typ perfekt<3 Nu ska jag gå och titta på Harry Potter för första gånger för i år! WOHO! Blir femman tror jag :)
BAAAAAIII(S) MOGET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0