Omegle<3

Sådärja! Nu har jag duschat med en äckligt ren apoteksvamp och spritluktande apotek shampo. Jag är nu renare än någon av er någonsin har varit, HAH! Dock så stinker jag sprit. Jag har tagit av mig mina konventsband, tagit bort mitt nagellack och sett till att jag inte har örhängen i. Nu börjar min fasta tills imorgon förmiddag (tills efter operationen). Inte för att det kommer att bli svårt.. Jag brukar typ sluta äta nu, och jag äter ändå inte förens typ ett på dagen när jag vaknar. Så det blir inget konstigt, poängen är att jag inte FÅR äta. För er som tror att jag är galen och inte har någon som helst jävla aning om vad fan jag pratar om, jag ska operera mig imorgon. För er som redan visste det, ni är stalkers. Nu ska jag lägga mig i en nybäddad säng med nytvättade kläder, undvika parfym, smink, halsband, armband, örhängen, smuttsigt folk, graviditet och sex. Det ska jag väl klara ett par timmar när jag sover? Klär ni på er, sminkar er, har sex och blir gravida i sömnen? . . . Jaha.. Eeeh.. Riiiight. Inte jag iaf! Men det kanske bara är jag :) Konstiga barn O.o Imorgon ska jag upp klockan fem och duscha i sprit igen! Sen bär det av till luuudviiiikka!
Baii! ♥

Vill ni inte veta vad jag har gjort mer idag? :D Jo det ska jag berätta! Jag har trollat folk på omegle :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0