Läs eller dö.

*PAANG*
Yup. Jag dödade precis min blogg. FOREVAAAH. It's no joke!
Nej men seriöst. Det har mer varit ett tidsfördriv när jag inte har kunnat gå. Och som ni har märkt så kan jag knappt uppdatera en gång om dagen när jag BARA sitter vid datorn. Nu ligger jag fett efter i skolan eftersom jag inte har varit där på tre månader. Därför tänker jag säga emot hela mig som skriker "NEJ. FY. INTE GÖRA LÄXOR OLIVIA. DU SKA VARA UTE OCH HOPPA OCH SPRINGA NU NÄR DU KAN DET!" Jag har inte sprungit på fyra månader. Jag har tappat fyra kilo muskler. Jag har glömt bort hälften av vad jag kunde göra på trapetsen och jag kan förmodligen inte gå på lina längre. Jag har blivit tråkig, osocial och jag har kanske gått två kilometer den här månaden. Då räknar jag alla gånger jag gått upp och ner för trappan, varje dag jag gått från sängen till datorn till soffan till sängen, och igår när jag gick till ica och hem igen med Hilda.
Så nu ska jag plugga all min lediga tid och när jag inte pluggar så ska jag styrketräna, stretcha och springa. Och sjukgymnastika. Det får vi inte glömma! Jag har ingen tid för bloggandet iaf. Jag låter bloggen bo kvar i typ en månad eller nåt. SEN SKA DEN BORT! HAH.
Jag ska skriva ett inlägg om leksaker dock! Det blir sista. För det har jag lovat. Nu kommer det massa fula derpbilder!
Tack för att ni har läst min trolliga blogg btw, love you all! ♥


Juste! Jag ska färga håret vitt imorgon! Precis som malfoy<3































Stinson out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0