DET FINNS ETT HEMLIGT ORD I TEXTEN. HITTA OCH FÅ EN KAKA.

*tänker skriva inlägg*
*kollar statistik*
*inser att jag har skrivit att jag inte ska blogga och sen satt lösenord på bloggen*
Fuck it, inte värt. En lite läskigt sak dock. Hilda och Johan är dom endaFom har lösenordet till min blogg. KÄNN ER UTVALDA. How ever, jag har TRE personer som kollar min blogg typ dagligen. VAFAN? Whatever, VAR STALKER DÅ! *inser att tredje läsaren är jag*
asså fan, jag är för trött för sånthär! Och så är det så jävla mycket nu. Med skolan och shit. Med shit så menar jag att jag har ont i min fot och måste hålla mig nerdrogad med starka medicinbajsgrejsaker som bara gör det svårare för mig att koncentrera mig. Och dess utom så vill jag ut! Ut ur mitt fucking hus, men jag orkar inte för jag blir så sjukt trött av skolan och att ha ont. Nu ska jag sluta slösa på din tid Johan och Hilda. Ja, DIN tid. För ni är en person.
Här är kakan till alla (alla två) er som hittade det hemliga ordet! Bara så ni vet så är ordet bajs.

Oh, yes I did!


Kommentarer
Postat av: Izabelle

JAG LÄSER OCKSÅ DIN BLOGG, PRUTTUNGE!

2012-04-26 @ 15:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0