Huh? O.o Oh, shut up!

Hej!
Jag är typ så depp man kan bli när man inte har något att deppa över men det har jag ju och nu är alla förvirrade och allt blir bara värre och värre AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH! Alltså. Jag ska förklara. Jag vill på konvent NU och gör ungefär vad som helst för att få vara på konvent nu. Nästa konvent som finns är ''Ojike Yoru'' och det är 28 oktober. JAG VILL INTE VÄNTA SÅ LÄNGE. Därför, eftersom jag är smart och löser deppiga saker så kommer jag att ha ett eget konvent. Här är en liten reklamgrej till mitt konvent!

HelatidenCon

Jag på HC välkomnar alla som vill till vart som än passar när som än passar för ett konvent som är precis olika långt beroende på det mesta. Konventet är inriktat på allt och inget och vad som än passar och slutar lite senare. Konventet börjar beroende på när det slutar vilket innebär att det är varierande i tid.
Välkommna!

HC

Det är bara att komma!
Nej men allvarligt. Jag behöver konvent eller typ åt minstonde någon att prata med för just nu sitter jag i en datorhåla (som alltid) Men det har alltid varit chill att vara i en datorhåla. Helt plöttsligt insåg jag att jag måste göra något med mitt liv! Jag menar, det är så mycket jag vill göra och så lite jag gör!  Nu ska jag göra saker.

BAII!

Kommentarer
Postat av: Izabelle

sv: Du är sjuk också, men det är ingen bra bortförklaring C:



Och i den sista meningen på detta fina inlägg du har skrivit så står det något om armhålor. Lovar

2011-09-22 @ 22:34:41
URL: http://izabellesak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0