Tanter och tapeter

Hej alla! Sitter på fjortonde våningen och vill impulshoppa ner från ett fönster och flyga till neverland eller något. När man väl är ashögt uppe så måste man ju passa på! Asglad över att det finns internet här så jag kan bevisa att jag existerar. Idag ska jag till globen och titta på batman live men först ska jag äta! Nu ska vi ha det lite trevligt och betygsätta les hotell.
Frukost: 2/10
Rum: 4/10
alfonslekhörna: 9/10
utsikt: 8/10
Alltså har hotellet 23/40 troll och landar på betyget tattigt. Det är också EXTREMT FULA TAPETER. Det ser ut som blomkålsträd och gröna dammar.. usch.
Jag måste bara berätta en fruktansvärd sak som hände på bussen häromdan. Okej, jag åkte helt själv för jag slutade tidigare för jag tyckte att det blev bäst så.. Iaf, jag sitter på bussen och framför mig sitter två TANTER. That's right, tanter. För er som inte vet det så är tanter mystiska varelser med många åsikter och fördomar om allt från dagens ungdomar till ica maxi och hemliga tantsaker. Jag hörde inte mycket av vad dessa tanter sa eftersom dom, precis som alla andra tanter pratade med viktig ton, tyst och fort. ''Jah, precis så är det jag förstår inte hur dom kan.................................blablablaoch så körde han nästan över.......................på rätt sidan av vägen.......helt livsfarligt!............Ja du har rätt Gunvor..................Jaaaah..............Jah precis.............Nej men gud..........Det var bättre förr................'' Ni fattar vad jag menar.  Nu ska jag ut och träffa 08or! trololo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0