Stressad? Nä inte jag iaf! hahah! ^^

Pumpastorstadtrippelbokadpluggaringafarmorläxorefterpengarsparakommaihågstäda
taansvarfixaalltanimehowimetyourmothersovatröttfrysermatstressvinterhöstvillinte
ontiryggenjobbabarnvaktlämnatvättladdamobilvaramedfolkumgåssocial

SÅJÄVLAMYCKETATTGÖRA!! :0
srsly, panik.
VART.TOG.MIN.TID.VÄGEN?!?!
Okej, på fredag är jag trippelbokad. Jag ska vara med hilda, gå på arenan grej och gå på batman live i sthm och bo på hotell SAMTIDIGT. och förhoppningsvis träffa linda (min världensbästa faster) OCH handla kläder. Dessutom är jag efter i skälan för jag har varit sjuk, det är skitsamtal snart med föräldrar och mig och lärare i ett läskigt rum med massa papper och så pratar man om betyg och hur allt går och om gymnasiet och allt annat man kan komma på och det är otrevligt och satan perkile och jag är jättesträssad förmin svenskalärare hatar mig på riktigt för jag kan inte skriva 2 a4 artikel om naturmedecin + rubrik och ingress på under en timme + renskriva skiten och så failade jag sönder på matteprovet och jag har massa saker jag vill köpa och jag har en jobbig låt i huvet om ett äpple på ett träd och jag fattar inget och jag vill skriva en pugnt men jag hinner inte för jag måste sova så jag kan gå upp och stressa imorgon för jag är trött och vill vara med hilda och gå till arenan och åka titt den stora staden och jag undviker massa ord för jag är för trött för att kunna stava dom och ett av dom är våran huvudstad som stavas med ett c nånstans men jag vet inte var och AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHHHH. Så. nu ska jag sova, natti! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0