Sjuk

Jävla fittblogg.se låter mig inte blogga från mobilen så jag blev tvungen att GÅ HELA VÄGEN UPP FÖR TRAPPAN för att skriva på datorn ist. Jag vet att ni tycker synd om mig. Inte? Då kanske jag ska nämna att jag är sjuk, hostig och förkyld. OCH så låter jag som en blandning av Gollum och Gandalf the retarded. Nu kan ni tycka synd om mig! Taaaaaaaaaack! That's the uppmärksamhet I need. Nu ska jag äta glass och titta på så många HP filmer jag kan. The usual alltså.
Igår var jag och såg en fantastiskt fin cirkusföreställning på *VÄNTA LITE NU... var hon inte sjuk? :0* AVBRYT MIG INTE!!!!! Iaf, igår var jag på en fantastiskt fin cirkusföreställning på folkets hus/dalateatern/vad det nu heter. How ever, det var najs, jag är cpstolt för jag kunde typ massa saker som dom gjorde och jag är typ fantastiskt glad.
Nä, glass it is! BAIII!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0