Okej, vem har tagit det?

YO! Bloggen får bo kvar tills jag har bestämt mig för att jag ska ha kvar den tror jag. Betyder? Förmodligen att jag ska ha kvar bloggen. Idag har varit en otrevlig dag. Jag vaknade tidigt och utan täcke. Alltså, vem i helvete har tagit det? ärligt talat. Jag är ganska säker på att jag hade det igår kväll. Eller så var jag så trött så jag somnade utan, hm.. Det spelar faktiskt ingen roll, den som har det kan lämna tillbaks det nu innan jag blir arg, annars *hittar jag det ändå och då får den eller det som stal mitt täcke INGEN KAKA. Ja, ni hörde rätt, ingen kaka. Tro mig, jag är seriös. Om man räknar alla andra otrevliga saker som har hänt idag, typ som att det regnar ute vilket är ultimat o-trapets väder och att jag fryser så kan man säga att den här dagen sög.
Färdigklagat! Älskar er små barn!

*hahah, Hitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0