Jag är så fantastiskt smart <33

Okej, let me förklara. Jag är trött. Imorse satte jag på datorn, gick in på facebook, spotify, massa bloggar, msn och hela fadderullan precis som man brukar när man har tråkigt. Först satt jag på paint och ritade internet, sen hade jag mer tråkigt men ni bryr er inte.
Låt oss spola fram till då jag loggar in på msn och randomly accar någon som förfrågat mig. Ingen aning om vem det är men vafan tänker jag. Jobbigt misstag det blev då.
'';) Hey good lookin!''
''Yah.. Do i know you?''
''When was the last time you had sex? :)''
''Thats none of your business?''
''i fuck myself.. all the time online lol''
''No one wants to know that kind of stuff, perv.''

And so det goes on. Tillslut börjar jag tycka att det är smått irriterande att bli utfrågad om konstiga saker så jag loggar ut. *Misstag två: jag tar inte bort kontakten*
Okej, så några timmar senare har jag typ glömt miss perverted så jag loggar in på msn för att kolla om någon lever. Detta var misstag tre. Dock ledde det till ett gott skratt åt mig själv när jag insåg hur extremt smart jag är. :)



Som ni kanske fattar så skriver hon med rosa.. Jag tror jag snapade och blev galen ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0