köpköpköpkökköpköpköp Käften! Jag vet att det står kök!

Asså jag hittar typ 1000 saker jag vill ha överallt och det värsta är att jag har råd! Inte med allt ofc. Det lite sköna med att vara pank är att man bara inte köper skiten. Men att välja bland saker! Det är typ det svåraste som finns! Lite ska jag önska mig i julklapp, det andra får jag helt enkelt köpa själv, men lite i tagen. Då kan det ju uppstå lite problem. Vad ska jag köpa först? SKA jag faktiskt köpa allt, är det värt det? Din mamma? Fattar ni vad många oklarheter det bor här! (Tack kära vänner som har lärt er att fatta vad fan jag pratar om.)
Här kommer lite av grejerna iaf.

Kawaii designs julkalender med små söta saker i.
499:- (julklapp???)


Awesome hoodie, också från kawaii design.
599:-


Söta godisörhängen från prinsessankawaii
30:- skitbilligt?


Bara för att jag är gangster som fan! I dessa så ska jag som lena sa, ''Gangbanga'' alla!
Från nån jävla gansgstersida typ.. (http://www.topstreetwear.com/)
349:-

Och typ en jävla massa mer saker jag inte orkar lägga upp.. Så nu är det bara att skynda iväg och köpa alla dessa saker till mig, tack!! :D





Kommentarer
Postat av: Anna c:

Sv: Men, vill ju ha cheeks :c Men som sagt passar det inte så bra till angel. Spider + angel. Njaa, då får jag ju typ tre piercingar på en sida och en på den andra. Om jag ska ha runt munnen blir det Canine :) Eller ah, lägger ju bara till snake så får jag canine haha.

Navel it is!



KÖP DIN EGNA JÄVLA MACKA OCH SLUTA TJATA PÅ MIG!

2011-11-18 @ 13:26:49
URL: http://wedancewithmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0