Tyck synd om mig.

Hej, orkar inte lägga upp några bilder för alla bilder jag vill lägga upp finns på min mobil. Alltså, jag har problem. Jag ska förklara. Det börjar med one hell of an story. Hilda har en tendens att hata koppar, sånna man dricker ur alltså. Jag har en tendens att älska att jävlas med hilda, därför brukar jag ibland köpa koppar till hilda. Nu hade jag köppt en kopp till hilda, en blå med hennes namn på. How ever, jag ska ge den till henne i skolan, jag ska också ge henne sin chopper dräkt (japansk kigurumi, googla om ni inte vet vad det är).  Jag har laggt dräkten OCH koppen i en påse. Jag ger påsen till hilda, sen böjer jag mig ner för att stänga mitt skåp. Hilda tror att jag ska böja mig ner för att hämta koppen och eftersom hon HATAR koppar så slår hon mig med påsen i huvet ganska hårt, hon trodde ju att den var mjuk. Det blir världens konstigaste dova krach och det typ blir svart en sekund, sen vänder jag mig om och ser hildas min, hon såg typ asrädd och skitförvånad ut. Jag börjar typ asgarva och anstränga mig för att inte gråta lite för det gör satans ont men hennes min var så jävla rolig! Koppen hade legat precis på fel ställe i påsen så den träffade mitt huvud, till hildas lättnad gick den fula koppen sönder men hon var fortfarande panikig och trodde att jag hatade henne. När jag försäkrat henne om att jag inte var arg på henne så var det dags för matte med erik svadling. Halvvägs (MAN KAN FAN INTE HA TVÅ V BREDVID VARANDRA!!) igenom matten började jag må illa och känna mig satans yr typ. Min eleka lärare tvingade mig att ringa pappa som kom 10 minuter senare och tvingade mig till den fucking akutmottagningen där vi satt i 389658361958934897629 år tills en elak läkare kom. Han sa typ att jag hade dålig balans och att jag var svag. Sen stack han mig med vassa saker på magen, benen, axlarna och ansiktet för att se om det gjorde ont. DET ÄR KLART ATT DET GÖR ONT OM NÅGON STICKS MED EN JÄVLA PINNE! Sen tvingade han mig att göra en massa miner med hela jävla ansiktet och efter det körde han ner en jävla pinne i halsen på mig medans han lyste med en stark lampa i mina ögon. JAG HATAR FUCKING LÄKARE. Det var hemskt otrevligt och jag ska aldrig sätta min fot på ett sjukhus igen. När jag kom hem blev jag sjuk också så nu spyr jag, har ont i huvet, är öm i hela kroppen, yr, hjärnskakad, illamående, täpt i näsan, ont i halsen och har ingen jävla aptit. Jag får inte heller kolla på tv, sitta vid datorn (woops) eller hålla på med mobilen för jag måste vila hjärnan.
Nu ska jag sluta klaga. Baii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0