Ni älskar mig.

INNAN NI LÄSER!! SÅ VILL JAG ATT NI SÄTTER PÅ PIRATES OF THE CARIBBEAN MUSIK. ÄLSKA STÄMMNINGEN.

Hej! För alla er som inte redan vet det så FUCKUNG SNÖAR DET UTEE! Nu blev jag glad för det blir ingen riktig snö utan jul. Ja, ingen snö utan jul alltså! Inte något annat! Vill passa på och berätta för tomten att jag bara vill ha fina julklappar i år, fina eller inga alls. FINA. Inte inga, fina. Finare än min broders. Om han får finare än mig så rymmer jag hem till Hilda och kommer aldrig mer tillbaks. Jag skojar inte, jag bor hos olika kompisar och utnyttjar deras gästfrihet (Ja, Anna, Jenny, Julia, Izabelle, Hilda, alla i världen, ni vill att jag ska bo hos er). Ända fram tills jag börjar gymnasiet, då flyttar jag till gävle och bor hos Naima eller HOSTHOSTHOST*dölja namn med hostning*HOSTHOSTHOST. Förhoppningsvis blir det Naima för jag är lite rädd för *PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP*. H*n har en tendens att ärligt talat få mig att inte vilja bo i gävle. Jävla gävle. Hade faktiskt inget emot staden förut. Mystiskt. Visste ni att dom pratar JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTESAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKTAAA där? Typ såhär sakta: Heej       jaaaaaag       heeeeteeer        *piiiiiiiiiiip*. Dom skriver tillochmed sakta! Inte att det går sakta när dom skriver med dom använder många vokaler så man får intrycket av att dom skulle ha pratat sakta om bokstäver kunnat prata. Fattar ni vad jag menar? Typ såhär: ''heej.'' Så skriver dom ALLTID på msn! Det finns undantag ofc, Trevliga människor som bor däe pratar i normaltakt. Bara så ni vet :)
Varför slösar ni eran tid på min blogg? Ärligt talat, har ni inget bättre för er? Tänk efter, vad har ni lärt er av mig? Precis. Inte ett skit. Jag tycker inte att ni ska sluta läsa den, jag BEHÖVER mina 3 läsare om dagen, Jag behöver dom! Dom visar mig att jag inte skriver till ingen och att dom faktiskt åtminståndet går in på min blogg och säger att dom har läst, Låt mig vara nu! Jag orkar inte skriva. Kolla min blogg sen istället, då finns det säkert något MYYYYYYCKEEEET vettigare här som jag inte skrivit till överhög wapanesmusik samtidigt som jag tänker *SKRIIIIV HARRY!!!!! JAAAAAA!! SKRIIIIIIIIIV!!*
. . .
Hejdå! :))












För er som vill veta vad FAN denna bildbomb kom ifrån NIFÅRINTEVETA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0