Im the greatest singer on earth.

Nu är jag arg. Att det finns elaka människor lite här och var vet alla. Det är synd. Borde inte alla elaka där ute fatta att dom är helt dumma och åtminstånde FÖRSÖKA göra något åt saken? Jag skulle inte må bra om mitt liv gick ut på att trycka ner andra så att man själv ska bli glad en stund. Orkar inte ens gå in på varför jag tog upp det helt plöttsligt, det är onödigt. Jag tänkte bara säga att alla där ute som är helt jävla blåsta kan söka hjälp eller typ gå och äta upp er själva eller något. Ha det bra! <3
Nej, det här har inget att göra med att jag har sjungit, som man kan tro av rubriken, det är något helt annat som knappt rör mig. Jag ville bara konstatera att jag sjunger bäst av alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0