Helt jävla dum i huvet.

Hej! Asså jag är så jävla arg på en tjej. Hon är typ HELT JÄVLA DUM I HUVET. Jag ska förklara, hon kan inte bara bli kär, få barn, gifta sig, skaffa hus, jobba och ha ett jävla vanligt liv utan hon ska ha ett jävla stressigt liv i ett hus med hjul och jobba helt jävla fuckade tider. Det är inte det jag stör mig på med henne. Det jag är arg på är att hon för det första inte kommer att klara av jobbet. Jag tror faktiskt inte att hon klarar pressen och svårighetsgraden. Dessutom är hon helt jävla söndertrasad och förstöd. Hela hennes kropp hålls typ ihop av den lilla vilja hon har kvar att bli luftakrobat. Hon insåg det i helgen när hon var sjuk. Det brukar vara jobbigt för henne med axlar, rygg, handleder, knän, fötter, nacke, alla leder och allt mer som råkar finnas i kroppen. Så när hon blev sjuk så blev det lite för mycket. Hon låg mest i sin säng och grät för att hon hade ont i kroppen. Och tro mig, hon är inte den som gråter i vanliga fall. När hennes fot hoppade urled så svimmade hon på sitt rum och när hon vaknade ville hon typ dö. Hela hennes jävla liv är ett fucking rop efter hjäp. Jag fattar inte hur hon kan vara så jävla envis! Kan hon inte bara ha ett vanligt jävla fucking liv som alla andra? Ska det vara så jävla svårt?? Hon ser typ asglad ut men hon känner sig typ såhär.

Fint va? :)
Jävla idiot hon är. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0