Vårvolten!

Hej! Det var ett tag sen jag skrev nu men nu är jag igång igen! På söndag är det Vårvolten, en gymnastik tävling på lugnet. Det är bara gymnos lag som är med och tävlar och eftersom jag är ledare så ska jag givetvis vara där och peppa mina underbara små gymnaster! Vi har verkligen blivit duktiga på sistonde, jätte många hat börjat göra riktigt fina hjulningar, även om kullerbyttorna inte sitter helt än.. Men det ska nog bli bra! Även om vi kanske inte vinner så har vi ju kul och det är det viktigaste. Gambatte! Efter tävlingen så kommer Hilda hit för hon ska sova här hela veckan eftersom att vi har prao på slättaskolan som ligger mindre än 200 meter från mitt hus! Fett najs prao platts eller vad? ;) Imorgon så ska jag städa mitt rum.. -.-' Eller... så skippar jag det och panik städar innan Hilda kommer på söndag, ja, så får det bli!

Hah, nån som vill köpa min gamla gymnastik dräkt btw? ;) Måste bli av med den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0