SOMMAR VÄDER!

Hej! :D
Idag så var det franska prov.. Det gick väl helt okej antar jag så det är inte precis något att skriva om.. Det var också beep test eller dur det nu stavas. Det går iaf ut på att man ska springa fram och tillbaks i idrottshallen tills man dör, inte så jätte kul! När vi ändå pratar död, är det någon som har missat att jorden ska gå under imorgon? Själv så tvivlar jag starkt på att alla kommer att dö imorgon eftersom jag till att börja med inte är kristen. Sen så tror jag att det skulle vara lite mer hysterik om alla skulle dö.. Nu till dagens fråga, VAD GÖR NI INNE?? Det är jätte fint väder ute och alla borde gå ut, nu! Ni som läser detta ikväll eller så som faktiskt har varit ute, bravo! Själv är jag bara inne för att byta om till lite mjukare kläder som man kan vara uta i skogen med och typ klättra.. Så nu får ni ta och lyfta på rumpan och gå ut!
BAAAAI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0