RIIIIIIT! :D

Hejsan!
Sitter här och är otroligt uttråkad. Det man inte ska göra när jag är uttråkad är att lämna pennor framme, då kan det gå ungefär så här.



Som sagt, ingen bra ide. Nu ska jag ta ett varmt bad för att få bort allt kladd som jag ritat med en vattenfast penna...! Varför har jag känslan av att det kommer bli smärtsamt att få bort det? :o

Dagen:
Skola. Det var som vanligt typ. Sen har jag suttit på mitt wannabe tak som är mitt förådstak i över två timmar och tänkt på förvirrande och komplicerade saker som jag inte tänker ta upp i bloggen. Efter det så gick jag ut i skogen och satt på en sten i en timme och typ stirrade tomt ut i luften tills det kom myggor som tänkte äta upp mig, då gick jag hem. Sen ritade jag på mina armar! Efter jag har badat så ska jag nog ut i skogen igen..


Och så stackars Hilda slipper leta ihjäl sig, nej det finns inga ''hemliga medelanden'' i det här inlägget. Hilda;*OMG det hade jag glömt, bara för att hon sa så så måste jag leta!!* *slösa bort fem minuter av sitt liv* ;)

BAAAAAI!














































































hahahahah, google länk goes hemligt medelande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0