Inbrott!

Hej bloggen!
Uppdaterandet kommer att bli en aning glest en stund framöver pga dataförbud.. Inte för att det stoppar mig men jag kan bara sitta inne på datorn när ingen annan är hemma.. "/ Idag är det britsbragd i skolan och alla ska cykla typ jätte långt men eftersom jag är lat så ska jag och typ en massa andra lata gå till lugnet och tbx ist. förkortningar<333
How ever, jag ska möta Julia vid ica halv nio så det är ett litet tag kvar. Eftersom jag har tappat bort mina nycklar så måste jag sticka när alla andra gör det så huset blir låst. Nu var det så att alla andra stack 20 över 7 och jag tycker inte om att vara ute för att vänta i en evighet så jag lämnade balkongdörren lite öppen. När alla hade stuckit och jag var ute så gick jag till baksidan, klättrade upp på min balkong och gick in! Så tekniskt sett så bröt jag mig nyss in i mitt eget hus.. O.o Nu ska jag fixa mig lite och sen börja ta mig till ica, baii!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0