Glitterlim och sugrörs-mat

Hej! Har inte bloggat på en sissådär 10 dagar för jag är smått damp på Blogg.se som bara tycker att ungefär hälften av inläggen jag skriver ska publiceras samma dag som jag skriver dom.. Nu har jag fått ut inlägget som jag skrev den 5:e iaf! Annars händer det väl inget speciellt tror jag. Hilda har åkt hem efter att hon har bott här en vecka under våran prao på slätta skolan. Jag har ont i halsen och målar mina fluffiga tofflor som jag fick i julklapp med glitterlim.. Lilla jag drack fil med sugrör till mat ikvläll. (ja, ikvläll är ett ord.) Hoppas bara att det blir bättre tills imorgon! Det var loppis idag och jag hittade en pokémon film, bok och en massa kort som jag köpte. Jag hittade också ett trollspö som fungerar på riktigt för endast två kronor, ett riktigt fynd! :D
Nu ska jag typ gå och göra ingenaning, BAAAAAAI! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0