FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Hey! Har tagit en kort paus från Hayate no Gotoku (en anime) För att fucking megavideo tycker att jag inte ska få titta på anime på en halvtimme. 

*hata megavideo*
Annars då? Jo det har väl varit en helt vanlig dag i skolan i guess. Jag har inte precis fått så mycket gjort av skolarbetet men en hel del annat har jag hunnit med! Dock hann jag inte döda izabelle som ringt mig runt 30 gånger idag för skojs skull fastän hon har varit bredvid mig hela tiden.. Så om någon ser henne så kan ni ju åt minstånde slå henne åt mig? Eller så busringer jag henne bara nån gång inatt och pratar på ett påhittat språk baklänges jätte högt för att vara jobbig... Ja, det ska jag göra! (om jag inte somnar..)
Jag fick också två ukes idag! Ni som inte vet vad det är, googla. Ni anime nördar som vet vad det är, nej, inte på det sättet, pervos. :< Så nu har jag två ukes och två seAAAAANYWAYS, Jag har världens träningsvärk från igår. Jag hade tråkigt så jag tränade typ hela dagen och nu ångrar jag mig. Juste, pappa kommer hem ikväll! Ingen aning om vart han har varit, varför eller hur länge.. Jag typ upptäkte att han var borta när jag kom hem men nu kommer han hem iaf. Och det är väl trevligt? :)
Nu ska jag döda medavideo, baai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0