Mest förvirrande konvent ever

Hej min lilla döda blogg! Nej, jag tänker inte försöka uppdatera oftare, jag är för lat :) Såatteh.. typ inget har hänt här bortsett från att jag har varit på mitt bästa, sämsta, konstigaste och mest förvirrande konvent ever. Det är inget värt att prata om nu men konventet var kort och gott allmänt awesome och mysigt. ^^ Det var några nya ansikten men också många gamla. Tyvärr blir det inget mer konventande för mig förens i typ.. September. Och jag vet inte ens om det är något konvent i september! Hur sämst är inte det? Men jag har en jävligt najs anledning, jag sparar pengar till en smått superawesome grekland resa och då behöver jag ALLA pengar jag får in. Så jag har helt enkelt börjat spara, skaffat ett jobb och.. Inget mer. Som sagt, jag är lat. Just nu är mina vänner på ett konvent nånstans på ett ställe som jag har glömt bort namnet på. Konventet heter NyanCon iaf ;) tror jag.. Själv stannar jag hemma och har inte råd att åka :D Inte bara därför jag inte åkte men whatever! Well, JuliaBOII har inte åkt på konvent iaf så jag tänkte få tag på henne och vara lite social nu den sista dagen på lovet men hon har gått upp i rök och glömt sin mobil på ett ställe där ingen kan höra den, eller så är hon kidnappad.. Ja, förmodligen. Så, ytteligare en pugnt på min att göra lista avklarad.

Sova √

Titta På Pokémon Filmen √

Uppdatera Bloggen √

Spela The Sims

Äta

Sova

Halva listan avklarad! :D
Nu ska jag spela sims, HEEEEEJDÅÅÅÅÅÅ!!!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0