Japan kris och anime/mario/random/manga/sova/äta söta saker/ trängas i en soffa lan

Hej.
Nu kan det inte ha undgått någon att Japan har extremt mycket problem. Jag är ganska insatt och det verkar riktigt illa. Jag tycker att alla ska följa mitt goda exempel och smsa AKUT till 72900 för att ge 100 kronor till Japan. Ni som gör det är riktiga hjältar, ni räddar liv!
Nu från Japan till något helt annat. Jag, HIlda, Jenny, Anna och Izabelle lanade från igår tills idag! Vi hade studiedag och tyckte att ett anime/super mario/random/manga/sova/äta söta saker/ trängas i en soffa lan lät som en bra ide! Det var as kul. Men nu ska jag plugga franska för att kunna PWNA ut en mupp som tror att han vet precis allt. Hatar sånna människor.

Plugg time, BAII! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0