Ny kategori..

Tjo! Jag är typ fett pepp på att göra en vlogg bajs inlägg men eftersom jag klev på min kamera så går det inte.  Snart börjar skolan igen.. Jag vet inte varför men det ska faktiskt bli ganska kul att komma tillbaks och se hur allt har blivit. Allt var ju ganska kaos när vi slutade förra året. Okej, ärligt talat nu, jag har ingen jävla aning om vad jag ska skriva så vi gör så här tycker jag! Alla komenterar med ett bra namn på en kategori, sen så börjar jag blogga om vad som heter. Alltså, säg att kategorin heter tomte, då bloggar jag om allt som har med tomtar att göra! Fattar ni? Det blir jätte bra! Så Komentera med ett bra namn på en kategori så får ni en kaka av Hilda! :D

Ses! <3

Kommentarer
Postat av: Anna C:

Gör en kategori om mig! :DDD

2011-07-24 @ 13:49:33
URL: http://wedancewithmonsters.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Jag tycker att du ska skriva om sex! :D

Am I back or what?

2011-07-25 @ 02:05:12
URL: http://izabellesak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0