Tekniska fel


Eftersom någon inkompetent helt störd människa stängde av min dator så har detta hänt:
Alla bilder jag nästan hade redigerat klart som skulle sättas ihop till min nya header är borta.
Koden till min nuvarande header som jag kopierat till en sida så jag skulle ha den någonstans är borta.
Min blogg är smått förstörd och typ vit.
Jag måste börja om virus-sökningen som ta jätte lång tid för att kolla virus (min dator går jätte segt)
Min novell på nästan 20 sidor är nu bara 8 sidor lång.

Med andra ord, allt jag har gjort är borta. *poff* Sure, jag kanske borde spara saker ibland men ändå! Stolt kan jag berätta att jag nu på as lite tid har fixat om min header men den funkar fortfarande inte. Det är en jpg fil och så men den vill fortfarande inte, jag har en känsla av att den är för stor.. "/

Hej hopp så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0