Glödande tänder i iskalla eld-droppar

Well.. Jag antar att jag borde börja med att säga: FÖRLÅT FÖR MIN SJUUUUUUUKT DÅLIGA UPPDATERING!! Men eftersom jag är ganska oartig så tänker jag inte göra det :) Hoooow ever, jag planerar inte att bli bättre på att uppdatera, live with it. Vad har hänt i mitt fantastiskt upptagna stressiga panik liv då? Jag har varit på cirkusfestival i dala-floda (Flo'a) Som dom säger där. Med andra ord en liten bond-by där inget någonsin händer och allt är efterblivet. Jag frågade vart tågstationen låg och dom svarade ''En bit in i skogen'' Yeah.. Najs! Jag känner dock att jag borde förklara varför det nästan aldrig finns några bilder på min blogg och det är kort och gott för att jag har trampat på min kamera så den är vad man skulle kunna kalla för trasig. Vad har hänt mer då? Jo jag var och tittade på den sista Harry Potter filmen idag! Den var jätte bra och sämst samtidigt och varför får ni fan ta och ta reda på själva för jag ockar inte skriva mer.

Hejdå! ;D

Jag får ju inte glömma att gratta Anna återigen på födelsedagen, bilden bjuder jag på! :D

Btw, den som klagar på rubriken får ingen kaka! >.>

Kommentarer
Postat av: Anna C:

Sv: Haha men på bilden jag ritade av hade jag bara en piercing ;) Den ger ingen kaka till folk som lägger ut en sån bild på mig! D: peka

Haha men tack din fisk!

2011-07-22 @ 00:59:56
URL: http://wedancewithmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0