Awesome dag!

Idag var en bra dag. Jag, Iza, Hilda, Anna, Bella, Emelie och typ Bella och Emelies pojkvänner som hette Nicklas och något mer (sorry vad du nu hette) var på stan. Vi åt jordgubbar, B&J, drack sockerdricka och målade skedar med spritpenna. Vi målade också Izabelle med spritpenna, det blev jätte fint :) Synd bara att inte Jenny och Julia kunde följa med, lite tomt utan dom!
Nu ska jag sova iaf för jag har mycket att göra imorgon eftersom jag ska till GREKLAND! Jag och Hilda ska vara där i två veckor så jag kommer inte att skriva på ett tag om jag inte mirakulöst får tag på internet vilket jag ska kämpa för att få! Jag kan ju inte bara överge er! Men tyvärr så blir det här ett av dom sista inläggen på lääääänge. Sorry! Ses imorgon iallafall, Natti. ^^

Här är en bild från förra gången jag var i grekland! Den lilla killen som typ inte syns för sin mössa är min bror Valter :)

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Någon som du inte kommer ihåg namnet på hette (Felix).



Din bror = coolaste gangstern i stan

2011-07-29 @ 16:20:12
URL: http://izabellesak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0