Im baaaaaaaaaack! :D

Yeah, min blogg har varit en aning död i typ en vecka men jag skyller på att jag har haft så mycket att göra. Det har hänt en del grejer som jag inte kan ta upp i bloggen så det skiter vi i nu! Sen så har jag blivit vegetarian också! Nu har jag varit vegetarian i ungefär... en och en halv dag! Hittills har jag bara råkat äta kött en gång :D Nej men ärligt talat, våran lärare försökte typ få våran klass att cutta i ko hjärtan med frukt knivar UTAN handskar och sånt. Jag fick panik när jag såg hjärtana och gick ut. (jag och typ 7 andra eller något) Jag spydde nästan, åt ingen lunch och bestämde mig för att bli vegetarian. Så kul var det! Jag har fortfarande inte fått en tid att operera mig på och det kommer förmodligen att ta ett bra tag till. *ståpåhänderabstinens* Om vi ska prata om något helt annat då.. Jo! Jag har beställt Hildas födelsedagspresent! :D Jag kan tyvärr inte säga vad det är för hon läser min lilla blogg. Jag har faktiskt inte sagt till någon att jag har en blogg typ så jag jag ska inte klaga på att jag har få läsare. Det är något hon vill ha iaf! Jag mår fortfarande inte särskilt bra efter gårdagens cutt drama så det här får räcka som inlägg för denna gång. Nu ska jag fortsätta lyssna på lite Still echo och sen blir det förmodligen lite anime^^ CONFUSION PEPPEN!! :D
Ha Det Bra Små Skitar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0