Hoppas eran dag var mer lyckad än min..

Hej. Idag har det inte hänt mycket. Det var gymnastik för första gången efter jul lovet och allt gick hur bra som helst! Tills jag skadade min axel ordentligt så jag fick titta på resten av tiden.  YAAAAY!! Så nu ska jag typ få prata med en barnläkare och se om jag måste operera om lite sånt. Det jag stör mig på, är inte att jag har ont, inte att jag kanske måste operera, inte att jag kanske måste sluta på gymnastik, inte att jag kanske inte kommer att kunna fullfölja min dröm som luftakrobat. Det som stör mig är att jag ska få prata med en BARNläkare. Jag är inget barn heller! Okej, det andra kanske stör mig en aning också, faktiskt ganska mycket. Om jag ska vara helt ärlig så är jag ganska depp over allt. Fyfan, att jag alltid ska göra illa mig. Jag är verkligen dum som tränar fastän jag VET att jag kommer att skada mig. Yeah, jag VISSTE att jag skulle skada mig. Jag hade den känslan när jag vaknade. Jag kände mig svag och ofokuserad och jag sa tillochmed till pappa att jag kännde på mig att det skulle hända något. Ändå så tränade jag. Helt jävla otroligt. -.-' Nej nu ska jag sluta klaga på mig själv och mitt liv, det är ointressant. I guess that i just need a hug. *kramar om mig själv* Oh, jag kan inte. Min älskade axel dampar sönder. Jag orkar fan inte mer. Jag tänker gå och lägga mig nu. I know, klockan är bara 11. Jag bryr mig ärligt talat inte, godnatt.

Sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0