Filmkväll och o kokt spagetti!

Godkväll! Innan jag berättar om min, Jenny, Julia och Annas awesome avslut på lovet så vill jag bara förklara att det jag skrev i mitt förra inlägg inte var någon överdrift. Jag måste börja tänka på något annat att göra och leva för. Det finns en liten chans att jag kommer att kunna hålla på med cirkus men förmodligen inte. How ever, Vi hade film eftermiddag/kväll hemma hos Jenny! Det var hur mysigt som helst och vi kollade på två mycket bra filmer. Vi inledde filmkvällen med en skräckfilm, The shining. Den var jätte äcklig. Shit vad paranoid jag var när jag skulle gå hem.. Ensam.. I mörkret.. Igenom den tre mil långa skogen.. HOST*tillsammans med Anna och Julia på den upplysta cykelbanan*HOST! Den var jätte bra iaf. Sen såg vi på en komedi, Se upp för dårarna. Typ den ända svenska filmen som inte är en jätte dålig B film. Den är faktiskt bra och riktigt rolig! Till filmen så åt vi... eh.. Ingenting.. Men innan så åt jag spagetti! O kokt ofc. Det är as gott, alla borde prova! Nu ska jag ta en panodil för min axel fan och sen ska jag titta på anime!
Baaai! ♥

Hej bild som inte har med inlägget att göra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0