Blogg-rape tå respond... O.o

''Olivia: Jag kan suga på mina tår men det vill jag inte göra för det låter så äckligt...
Hilda: EW! Suger du på dina tår?
Olivia: Nejmen jag kan :)
Hilda: Men om du kan så måste du ju ha provat?
Olivia: . . .
ÄGD!''

Jadu Hilda... Bloggrape.. alltså, det var ju inte riktigt så det gick till men ah :)

Olivia: Jag kan suga på mina tår men det vill jag inte göra för det låter så äckligt...
Hilda: EW! Suger du på dina tår?
Olivia: Nejmen jag kan :)
Hilda: Men om du kan så måste du ju ha provat?
Olivia: Men asså jag kan sätta min fot längre bak än vad mitt ansikte är, då måste jag ju kunna..

ÄGD!

Jag håller med om att det var en fett skum sak att säga men jag lovar, jag suger inte på mina tår. :D

AHAHAHAHAHHAHAH vilket fint inlägg :)

 Hilda, Hilda, Hilda.. Du är bra konstig du.. but in a good way! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0