Sneskit.

Hey, återigen förlåt för det förra inlägget. Jag vet inte heller vad det handlar om. Idag satte jag upp min trapets. Inne alltså, för kallt ute nu, även om det är typ varmt. Den sitter i mitt rum nu iaf, lite högre än förra året men det blir bra ^^ Dock så måste jag ta ner den igen för jag tänkte renovera den helt i vinter, ta bort all tape, ta bort tygisoleringsskiten som luktar skit, byta ut tygisoleringsskitet med riktig tygtape (fråga inte.) och sen sätta på ny grepptape! Problemet är bara att den första tapeskiten inte vill gå av. Så nu har jag typ sån där frystape på som man egentligen ska ha till typ.. Eh.. Okej ärligt talat vet jag inte vad man använder den till. Jag har sån iaf! Men när jag väl slitit en timme med att få upp trapetsen upptäkte jag att jag har satt den HELT JÄVLA FUCKING SNETT. Så nu går det typ inte att trapetsa :'D UNDERBART. Hatar den lite just nu.. Nu ska jag kolla på film!
Bara för att vi är coolast på hela skolan och sitter på bänkarna när dom inte ens är kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0