Kanskekanskeinte!

Nu har jag haft en flaska lila hårfärg ståendes i en månad. Och nu vet jag kanske vad jag ska använda den till. Att blondera mitt hår är satans jobbigt, mestadels för att det inte blir blondt utan gult. Och så blir det världens kontrast när mitt vanliga hår växer ut för det är nästan svart. Vill ni se hur det ser ut? Det ser skitäckligt ut. Det ser typ ut som att man inte tvättat det på 1000 år och att allt skit liksom sitter kvar. Kolla.
SKITTREVLIGT! Sen blonderar man bort det och då blir det såhär;
Asså fyfan.
Nu har jag en plan iaf! Kolla;
Skitsnygg, javet. Gjort det helt själv! :D How ever, vad tror ni om svart hår och lila lugg? Asså lugglugg. Inte snelugg eller så, utan lugglugg. Ni fattar. Still, jobbigt att ha lugg. Men den kan man liksom klippa själv så det är inga problem egentligen! Asså jag tvekar fett mycket men jag tror seriöst jag ska. Behöver folks åsikt för att bestämma mig nu, för jag kommer inte att komma nånstans själv, har ingen aning om hur jag ska göra "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0