JAG HATÄLSKTYCKERSYND OM ER ALLA.

Okej, jag börjar tro att ni inte gillar mig. Sen jag slutat skriva har mina besökar ÖKAT. Jupp, ökat. Det är alltså fler som kollar min blogg nu när jag inte skriver än när jag skrev i den. U know what? FUCK YOU. VÄÄÄÄÄLDIGT MOGET! Vänta, jag ska sätta på argmusik så jag får rätt skrivarmode. Så. Fyfan vad jag blev arg nu. Ni bara förstör. Ja, du också, särskillt du. Just du är elakast och dummast och fulast av alla. FÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅT!! Jag menade inte att såra dig! Jag älskar dig, på riktigt. Du är värdefull och vacker. Ingen ska någonsin få skada dig, I WILL PROTECT YOU! Okej, nu är den glada spotify reklamen över och min arglåt är back. JAG FUCKING HATAR DIG!! Nej, nu blev det en depplåt. :'( Asså hur kan jag sitta här i ett varmt hus på julen med julklappar och tv och dator och mat och familj och glädje när det finns folk som dör ute?! Nu dör ett barn. Nu fryser en hobo ihjäl. Nu blir en liten flicka våldtagen. Nu blir någon misshandlad. Nu föds en lärare. Nu svälter någon. Fattar ni vad som händer där ute? Och typ den ända jag kan göra åt dessa är att använda kondom och hoppas att det slipper födas kalla, hungriga, våldtagna, misshandlade, lärare eller hemlösa. Nu känns det bättre. Att veta att jag, just nu igenom att inte föda barn bidrar till en bättre framtid känns satans bra. Så det är vad jag gör, jag räddar liv. OCH VAD FAN GÖR NI!? Ni sitter och kollar min blogg! That's right, ni suger. ABRAKADABRA! Nu har du en förbannelse. Du kommer att få en könssjukdom nästa gång du har sex utan kondom. TAKE THAT! Nu ska jag återgå till att rädda världen aka äta nötter och hata fb för att mitt liv försvann. SEEYEAH! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0