Asså fråga inte.

Hej alla! Idag har jag absolut INGET att göra. Jag var först nere, sen uppe, sen gick jag ner och fixade mat, sen gick jag upp utan att orka äta. Ser nu på klockan att det bara var fyra minuter sen jag var nere.. Trodde det var typ en kvart. Asså mitt hus är lite som en tidskappsel. Allt är lika och inget händer. Tiden här går nästan lika fort som på mina franskalektioner och tro mig, då går det satans sakta! Jupp, fortfarande fyra minuter sen jag var nere. Så nu sittar jag och lyssnar på någon halvB pokemon låt och önskar att tiden ska gå fortare, asså jag vet inte ens vad jag väntar på! Vanligtvis när tiden går sakta beror det på att något bra ska hända lite längre fram. Men NEEEJ jag ska vara tråkig och osocial med alla och sitta framför min dator och göra inget. ASSÅ INTE ENS MINA INLÄGG BLIR BRA IDAG. Jag har skrivit om 3 gånger nu! Min mat är förmodligen kall. Men det gör inget för jag är inte hungrig för det är fortfarande bara EN JÄVLA HALVTIMME SEN jag vaknade! Fucking tidhelvete. Jag ska träna! JA. Då går tiden fort! Men först mat. Förlåt för att jag typ sabbade hela inlägget och gjorde det helt jävla innehållslöst. Jag kan bättre I PROMISE. Okej har uppenbarligen inget flyt alls så tänker sluta skriva. Och srsly, har ni inget att göra så FUCKING RING MIG SÅ JAG KAN VARA SOCIAL. I NEED ATTENTION. Attention whore? JAG? NÄÄÄÄ.. Jo. Srsly. uppmärksamhet. nu.

SÅ kan det se ut när jag skriver och har tråkigt samtidigt. INTE en bra kombination. Som ni ser så luktar resultatet strumpa. Nu ska jag äta, baii! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0