SOOOOOOOOCKERKICK!!!!

TJO! Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har haft massor att göra! Igår fyllde bror min år och vi var på aqua-nova  och badade med min moster och deras familj, Trevligt Trevligt!
AAAAAH, imorgon börjar skolan och jag vet inte om det är något bra eller dåligt. Jag vill inte dit men jag vill veta hur det går för våran retarded klass 9Damp, jag kan ju inte bara överge dom små krabaterna. Tänk, dom söta så pojkarna med halsduk för munnen för att visa alla att dom är proffs-klottrare som är uppe hela nätterna och fyller våran lilla stad med konst. Jag tvivlar på att dom någonsin har rört ens en pensel men man vet ju aldrig! Man kan ju inte annat än att sakna dom små sakerna och deras välbekanta lukt av cigarettrök och *jag tycker att tvål, deo och schampo är överskattat* Eller kan man det? Kanske. Ärligt talat så hoppas jag att dom har bytt klass.. *vara ängel* Sen har vi ju den andra halvan av killar i klassen, dom ''snygga'', ''vältränade'' och ''väldoftande'' sportnördarna. Detta är ett gäng killar som är helt felplacerade. Dom skulle behöva en klass med tjejer som faktiskt bryr sig om dom, riktiga tjejer. Tjejer som smyger runt i små grupper, snackar skit om varandra och.. *OMG* Såg du? Jag tror Elias tittade åt mitt håll! *falling in love* Tyvärr finns det bara tre sånna tjejer i 9D och jag tvivlar på att någon av sportbarnen vill ha dom. Sorry tjejer. Sen så finns det två sport-tjejer också. Inte nördiga och jobbiga, inte dåliga förlorare och fuskare utan annorlunda helt enkelt. Detta är Saga och Lisa. Saga och Lisa är inte två personer, det är en person i två kroppar. Man säger inte Saga och man säger inte Lisa. Man säger Saga och Lisa. Det är lika självklart som att man har två skor på sig. Man har inte bara en av skorna på sig. Saga och Lisa har en helt underbart udda humor och om man så lite som nämner kebab eller ett ''din mamma'' skämt så är deras dag förgylld. Sist men inte minst så har vi dom uddaste, konstigaste, snällaste, luddigaste, färggladaste, regnbågiskasteste, gladaste, emosiaste, mest random, snurrigaste, uppochnerigaste, utochinigaste, läskigaste och alla andra trevliga ord man kan komma påaste. Med andra ord, Jag, Hilda, Jenny, Julia, Izabelle och Anna. Jag tänker inte gå in mer på hur vi är för det kan knappast vara nyttigt att läsa. Nu har jag svamlat klart och jag hoppas att ni alla njöt av denna text som inte bara stal lite av din tid utan som inte heller har någon poäng, HAHA! Nu är jag glad! Ikväll ska det busas, MOHHAHAHAHHAHAHAHHA! Helt poff nu så blev jag väldigt glad, kanske för att sockret i alla sockerbitar, alla kakor och den goda tårtbiten jag nyss åt till frukost, lunch och middag har börjat verka! Jag älskar att laga min egen mat! Nu ska jag hoppa och springa och leka och dansa och sjunga och träna och spela monopol med mig själv och skrika ord på japanska för jag har ätit för mycket socker! MEN FÖRST SKA JAG TA UT MINA CAFE LIFE KAKOR PÅ FACEBOOK! JAG ÄLSKAR ER ALLA MER ÄN ALLT ANNAT, KRAM OCH PUSS OCH SEX PÅ ER ALLA! AHAHAHAHHAHAHAHAHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0