So bring out the deathcar and we'll drive tonight You're only making this worse, aaaaaahh

Hej alla! Idag så har jag spelat Cafe life med Iza, eller ja.. Typ något åt det hållet x) Just nu så lyssnar jag på deathcar med fightstar för typ trehundraåttioelfte gången idag och det är bara tackvare Hilda!  Fantastiskt bra låt faktiskt. Ni som inte har lyssnat på den borde göra det tycker jag! *men vart är länken till låten??* Jag litar på att ni kan hitta den själva på spotify eller youtube eller google eller emocore eller hur ni nu finner musik. Nu ska jag lyssna på deathcar och spela cafe life!
TROLOLOLOLOL ♥

Kommentarer
Postat av: Anna :')

Oh my, någon uppdaterar! :D

2011-08-16 @ 22:16:03
URL: http://wedancewithmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0