Sex

Jag har lovat er och ska därför göra mitt bästa för att inlägget ska bli så bra, trevligt och lärorikt som möjligt.

Alla människor tänder på olika saker, många tänder på uppenbara saker som bröst och liknande. Tex:



Andra tänder på lite läskigare saker :



Själv så tänder jag inte på träd men för er som gör det, good for u! I guess? :o Läskiga barn. How ever, sex är något som nästan alla har, om man inte har sex så heter man nunna, har man för mycket sex heter man hora. Sex är absolut förbjudet att tala om, annars är man pervers, pedofil eller bara konstig. Eftersom sex är tabu och fy och blä så måsta varje individ själv försöka lista ut vad som är normalt och vad som är fel. Man måste själv försöka hitta balansen mellan hora och nunna. Detta kan vara mycket svårt.

Det finns mycket regler som jag ska förklara:

Om man har sex före 14 års ålder så är man en hora.

Om man har sex efter 19 så är man efterbliven.

Om man har sex med för många människor så är man en hora.

Om man tänder på annorlunda saker så är man ett freak.

Om man tittar på porr eller på något tar reda på saker om sex via internet så är man konstig.

Det ända tillfället när sex får på något sätt visas att det existerar är när man har det, man får inte prata om det.


Andra saker jag vill påminna om är att inte ha utstickande kläder, prata annorlunda eller om fel saker, ha fel åsikter eller att på något sätt ha någon koppling till någon som inte anses vara normal.

Om man fölger dessa regler till pungt och pricka så kan man med lite tur och skicklighet slippa att vara det frukade ''onormal'' som alla strävar mot att komma så långt ifrån som möjligt. Det här bygger vårat samhälle på. Tack och lov att det finns konstiga outsider-freak som jag och mina kära vänner.

Nu orkar jag inte flumma längre, Hejdå på er alla! ♥

Juste! Nästa gång pratar vi om konspirationsteorier!

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Åh jag älskar dig <3

2011-08-16 @ 00:28:14
URL: http://izabellesak.blogg.se/
Postat av: Izabelle

På ett, uhm, ganska straight kompissätt bör tilläggas! (Till-äggas hihi <3)

2011-08-16 @ 00:33:04
URL: http://izabellesak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0