Missförstånd/jag håller inte koll på hur det jag skriver låter i andras öron

Tjo! Eh, litet missförstånd. ''Tyvärr finns det bara tre sånna tjejer i 9D och jag tvivlar på att någon av sportbarnen vill ha dom. Sorry tjejer.'' Jag menade inte att ni springer runt i grupper och snackar skit om varandra och typ att ni is *falling in love* men typ Elias. Jag menade inte heller att killarna skulle ha något emot er, snarare att dom över huvud taget inte verkar visa intresse för någon annan än deras lilla ''gang''. Och typ att ni förmodligen skulle veta att dom gillade er mer än som vänner vid det här laget eftersom ni går i samma klass och förr eller senare kommer man underfund med om någon gillar en. Ni är ju smarta så ni skulle nog ha listat ut det ;) Sorry om någon av er tre tog illa upp men det var inte illa menat men jag håller med om att det lät ganska illa om man läser det på det viset. Bajs på mig. Jag har inget emot någon av er tre, jag menade mer att ni är lite mer åt det normala hållet än åt springa runt och vara rainbow hållet.
Nu till andra saker! Första skoldagen idag! Nä, jag orkar inte skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0