Hilda's place!

Tjo alla små mumintroll! Jag bor hos Hilda ikväll och hon har jätte ont i örat. Om någon har ett bra sätt att få bort lock för örat som inte är ''tryckutjämning'', nässpray, gäspa, tuggummi, svälja eller google så skriv och berätta hur! Idag har varit najs, Anna och Hilda kom och våldgästade mitt hus och sen tvingade vi dit Iza! Vi åt glass, spelade tv-spel och dog i mitt rum. Nu ska jag dö i Hildas rum som omväxling för jag är trött som en bajs och jag tycker att alla små barn som jag själv ska sova nu. :) Godnatt igelkatt! Eller jag kanske inte somnar än på ett bra tag men man kan ju försöka!

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Hihihihihihihihihhi igelkatt :33

2011-08-18 @ 01:38:56
URL: http://izabellesak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0