Hej alla barn nu är det barnprogram, titta här vad farbror vad farbror Frej ta...

Hej alla barn nu är det barnprogram, titta här vad farbror Frej tar fram! Två apelsiner och en banan, och vipps så har vi ett könsorgnääääääää nu ska vi inte ha för roligt här. Anna och Hilda och jag pratade i en magisk telefon idag, JAG VET, awesome! How ever, Anna bloggrapeade Hilda och det inlägget kan alla som vill se
HÄÄÄÄÄÄÄR ----> *penis*

Som jag sa förut så är min mobil i etttusentrehundraåttiofemton bitar så jag behöver en ny. Nej nu ljög jag allt! Hahah, jag har redan en ny mobil. Det är en Samsung Galaxy S och ser ut såhär *pekar på bilden*



Nu för en stund sen fick jag dock veta att Jennys mobil och min är tvillingar, alltså. Det är faktiskt ganska drygt hur hon förutser att jag ska köpa en som och provocerar mig igenom att köpa en likadan INNAN mig. Ganska omoget om ni frågar mig. Du är det så iaf. Fan Jenny att du alltid måste härmas, inte okej. Okej?
Anledningen att jag inte har bloggat är nästan uslare än vanligt. ''Jag har varit sjuk...'' Jag vet vad ni tänker, ''Men hallå, borde man inte ha MERA tid till att blogga om man är sjuk??''  Jo kanske det, men vet ni vad? Alltså, jag tänkte komma med världens mest pownande och awesome flower-power rainbow gay wonderfull unicorn svar men jag kom inte på något så ni för nöja er med: *lipar och petar dig i ögat* HA! Det trodde du inte va?! Snälla, bara sluta lyssna. Jag är flummast av dom flummastestestest. Det kan fan inte vara bra för någon att läsa allt förvirrande svamel som dessutom är så fruktansvärt felstavat och sär skrivet *särskriva med flit* så att man stör sig på att bara titta på orden. Titta på dom fina bilderna ist, det är bättre för magen.


Anna<3

Julia<3

Hilda & Julia<33

Izabelle och min lite smartare bror <33

Jenny <3 (härmapa)

Thats it era korvar, now go to sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0