Virus!

Hej! Har typ inget att göra så jag tänkte skriva ett litet inlägg i min fina lilla blogg! Det senaste två åren har jag inte haft ett antivirusprogram på min dator. Jag tänkte skaffa men det har liksom aldrig blivit av. Men det har inte gjort något för jag har ändå inte fått några virus.. TRODDE JAG. Idag skaffade jag ett program som skulle hitta gömda trojaner, virus, spyware (spionprogram), adware och en massa annat skit. Nu så står det typ ''genomsökta enheter: 36318     Funna objekt: 1''  Betyder det att jag har fått ett virus? För jag har ju liksom inte märkt något så de utesluter igentligen virus. Då återstår typ spyware vilket innebär att någon eventuelt kan ha tillgång till ALLT på min dator och typ vad jag har gått in på för sidor och allt. Nu har jag ju inte precis gått in på något konstigt men ändå, fett skumt! Nu ska jag kolla på NCIS med min mamma, Hejdå! Och hejdå, eventuella as läskiga stalker som kollar min dator :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0