Glad Påsk! :D

Hej! Idag börjar påsken på riktigt känns det som! Saker kan inte bli bättre just nu, jag får ÄNTLIGEN vila ut efter en lång period av skola och... Min bror åkte precis in på akuten. -.-' Jävla fint tillfälle att få typ hjärnskakning eller whatever. Tidigare idag var vi hos min moster och åt middag med mormor som har här på besök och då ramlade Valter och slog i huvudet. Nu spydde han så mamma och pappa åkte upp med honom för man ska typ alltid kolla om man spyr efter man har slagit i huvudet. Stackars liten.. "/ Fan hoppas att det inte var något farligt bara. Men den där lilla killen har varit på sjukhuset fler gånger än jag så jag har lärt mig att inte oroa mig. Hahah, min familj är sär.
Ha en jävligt underbar påsk nu, Hejdå! ♥

Ni skulle ha fått en sjukt cool bild på en mask och en kyckling som jag gjorde på paint, bara för eran skull  men tydligen så tyckte inte min dator att det var lämpligt att ladda upp paint bilden just nu, synd! (google bild -.-')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0