Random Inlägg..

Sitter och lyssnar på en låt som är helt sjukt nostalgisk. Nej, ni får inte veta vilken ;) Hur som helst, jag ska sticka ut i skogen om ett tag och prova en grej som jag tvivlar på att det kommer att funka. Men vi får helt enkelt hoppas att det funkar för annars gör det nog gaaaanska ont.. x) Jag tänker prova att göra typ som en handvolt mellan två stenar. Alltså, att man står på en sten, tar satts, sätter händerna längst ut på stenen och tyå voltar över till den andra stenen och landar på den.. Det borde funka! Nu ska jag bara hitta två bra stenar... Nä, nu tog den nostalgiska hemliga låten slut så det är väl lika bra att dra ut, baii!                   










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0